neděle 22. května 2016

Nečekaná návštěva

             Že by škorpion? Nevím, nejsem odborník na pavouky. Podobné tu potkávám skoro každý den. Jednoho dokonce mám jako domácího mazlíčka. Usadil se mi na stropě před měsícem a každý den putuje z rohu do rohu.
         Škorpioni tu prý na Krétě opravdu jsou. Jejich jed prý není tak nebezpečný jako třeba v jižní Americe, ale asi je to taky dost nepříjemné.
          Další nebezpečenství, které jsme tu měli, byla písečná bouře. Včera se nedalo takřka ani stát na ulici, jak byl silný vítr. Myslela jsem, že mě to i s autem odnese. Postihlo to všechny, na letišti, i třeba průvodce, kteří se navzdory větru snažili poskytnout ten nejlepší výklad v Knossosu. Dneska byli náramně mými hosty pochváleni, tak až budu večer volat na oddělení výletů, musím jím to sdělit. Budou určitě rádi. I mně to potěšilo, že byli hosté spokojení a že si dokonce objednali ještě jednu exkurzi.
         Zítra mě čeká výlet na nejromantičtější ostrov Řecka. Na Santorini! Tak doufám, že bude moře klidné a nebe azurové. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat