neděle 8. května 2016

Divy Řecka

           Sedím na terase před našimi pokoji a užívám si posledních slunečních paprsků tohoto dne. Teď odpoledne přišly mraky, ale to mě neodradilo od toho si jít zaplavat do moře. Hladina byla klidná, takže se dalo v pohodě plavat i dál. Moře... jak mi pomáhá překonat všechny starosti. Je to jedna z nejhezčí věcí tady. Vždycky když se ponořím do studené vody, všechny problémy odplavou někam daleko a já se trochu uvolním. Ne úplně, ale cítím, že je to lepší. Další věcí, která mě tu uklidňuje, jsou skajpy se svými blízkými. Chybí mi to docela čeština. A chybí mi tu promluvit si s někým nejen pracovně. Přemýšlím, jestli tu vydržím celou sezonu a jak to všechno bude. Každý den mi přináší nová milá i nemilá překvapení. Např. příští týden budu jezdit do hotelu, který je od mého bydlení vzdálený 60 km. Kéž by ta cesta byla v pohodě. Kéž bych dorazila v pořádku. Zítra mam premiéru. Stejně nechápu, proč musím mít hotel tak strašně daleko. Doufám, že to bude jen jeden týden takto.

           Dneska jsem se výborně najedla, takže aspoň toto jsem si užila. :-) Konečně jsem byla poprvé na obědě v jednom mém hotelu. Poprvé, možná i naposledy. Místní šéfkuchař mi připravil kalamáry. Jedla jsem je asi poprvé v životě. Chutnaly trochu jak nějaká měkká hadice. :-D Při té příležitosti jsem se dozvěděla, že hosté musí za obědy extra platit, že se tu podává v ceně jen snídaně a večeře. Já jsem tu platila jen za džus. Inu jiný hotel, jiný mrav.


A když už nám jde net, přidávám pár momentek ze Sissi. Prošla jsem se tu po obědě po městečku. Líbí se mi, že je to tu takové menší, přívětivější. 


A taky krásně rozkvetlé. Často tu cítím stejnou vůni, jakou jsem dřív cítila na Mořském koníku. Že by víno? Nebo nějaké jiná rostlina? Je to taková nasládlá omamná vůně... tak to voní jen v Řecku. A když se řekne "Řecko", vždycky si tu vůni představím.
Tahle fialová rostlina to ale určitě není.





Jak se tu taky parkuje... na férovku si postavil náklaďák před svůj dům. Vypadá to, jako by to auto nabouralo do zdi, ale ve skutečnosti je od ní vzdálený asi tak 2 cm. Stejně mu pořád čouhá zadek.;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat