úterý 31. května 2016

Když jdu plavat

             Dneska jsem zažila ranní i večerní plavání. Úplně ráno to tedy nebylo, mohlo být tak půl deváté, ale i tak na pláži bylo minimum lidí. Všichni ještě snídali a některým hostům hotelu naproti pláže jsem viděla skoro do talíře. A tak mě čekalo osvěžení. Zvláštní, že ráno mi ta voda připadala studenější než večer. Chvilku jsem si pak lehla na lehátko a vychutnávala si sluneční paprsky. Ráno mělo sluníčko větší sílu, než večer. Když jsem přijela z práce, bylo půl osmé. Hned jsem se převlékla do plavek a šla do moře. Na pláži tentokrát nebyl vůbec nikdo. Opuštěná lehátka a slunečníky, prostě bájo. Zářivý kotouč slunce se už pomalu valil do moře, ale nespěchal. Připadá mi, že východ slunce trvá rychleji než jeho západ. Čím to je? A je to tak všude? Tentokrát jsem si už nechtěla namáčet vlasy, a tak jsem si je sepnula sponkou nahoru. No stejně jsem si je trochu namočila, protože vlny občas šplíchaly výš než jsem chtěla. Ale vlastně to bylo dobře. To k moři patří. Vzpomněla jsem si na to, jaké by to asi bylo v bazénu. Už jsem si úplně odvykla plavat ve stojaté vodě. Myslím, že až přijedu domu, bude to velký nezvyk. Plavala jsem až k řecké vlajce, která je zabodnutá na skále na druhé straně útesu. Normálně sem moc neplavu, protože když jsou vlny, může vás to pěkně hodit na tu skálu. Ale teď vlny skoro nebyly a to slunko mě k sobě tak vábilo. Vzadu se tyčil veliký ostrov Dia. S D. jsme si říkali, že jednou poplaveme až tam. Jenže D. je pryč a já se tam sama neodvážím. Ale asi bych to neriskovala ani ve více lidech. Leda že by někdo s sebou vzal člun. Bylo to úžasné plavat si tak sama v moři, hladina se třpytila a když jsem vyšla na břeh měla voda nazlátlou barvu. Ten obrázek si s sebou nesu v hlavě. Na fotce ho nemám, ani by to nešlo.. a vlastně jsem ráda, že něco takového se musí jen zažít. Byl to pro mě úžasný relax. Prošla jsem se pak ještě po pláži, běžet už jsem nemohla, protože jsem přeci jen byla necelou půlhodinku po večeři. Teď jsem na pochybách, jestli je lepší jít se koupat ráno, či večer. Obojí má svoje jedinečné kouzlo a po obojím se cítím jako znovuzrozená a říkám si, že tu není tak špatně. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat