sobota 2. července 2016

Prostě Češi

Popíjím malotiru a doufám, že po ní brzy usnu. Přišla jsem domů a jen jsem se svalila do postele. Během odpoledne jsem sice měla menší pauzu, ale bylo to tak akorát hupsnout do moře a zase zpátky do práce. Jakmile si sedu do auta, jako bych se nikdy nekoupala, opět je vedro k padnutí a klimatizace nikdy nefunguje. Tak si aspoň otevřu okýnka, abych měla trošku vzduchu.
"A to si jako nemůžeme čepovat pití do flašky?" " Ne!" "Ale já jsem myslela, že když máme to all inclusive, tak je to všechno neomezeně." "Ano, je to neomezeně, ale smíte používat skleničku, nebo kelímek. V žádném hotelu není dovoleno si čepovat pití do flašky. " "No tak to my si budem kupovat balenou vodu a nosit si ji na pokoj". "Prosím, klidně."
Připadá mi, že Češi chodí na informační schůzky jen proto, aby se zeptali, z kterého kohoutku teče studená a z kterého teplá voda. Jak pak mám prodávat nějaké výlety, když se snaží ušetřit na všem, co se dá? A pak musím kvůli tomu na kobereček. Já chci zpět své Němce!
Myslím, že jestli to tak půjde dál, tak ta společnost(aspoň v České republice) zanikne. Němci a Angličani jsou chápaví a samostatní, Francouzi mají vždy svého klubového delegáta, ale Češi potřebují vodit za ručičku až ke své sedačce v letadle. Viděla jsem to na vlastní oči, když jsem byla včera na letišti vyprovodit svého milého. U přepážky stála česká delegátka z nějaké cestovky a každému tlumočila, co říká paní u odbavení a každému Čechu zopakovala vlastně to samé. Ne, až takoví my nejsme, tolik Čechů ani nemá naše forma k dispozici, ale myslím si, že přesto je to to, co Češi (hlavně rodinky, starší generace 40 plus) potřebují.



Žádné komentáře:

Okomentovat