úterý 19. července 2016

Krétský Karibik

Zítra jedu na Chrissi. Je to sice můj volný den, ale co bych doma dělala. Ostatně taky budu na pláži, tak aspoň poznám nějakou jinou. Na Chrissi jsou totiž jako na jedné z mála pláží i mušle. Tak jsem zvědavá, jak ten výlet bude probíhat. U Čechů je celkem oblíbený, ale často si stěžují, že stráví 5 hodiny v buse. Někdo zase říkal 3 hodiny, tak jsem zvědavá, jak to nakonec je. Vždycky říkám, že to tam vypadá jako v Karibiku, tak se na ten Karibik zítra podívám. Zjistila jsem divnou věc. Většinou si stěžují a prudí nejvíc lidi, kteří mají na první pohled dostatek peněz. Asi se snaží ještě víc ušetřit, a peníze mají rozpočítané do pětníku. Stává se mi, že i třeba chudší lidi, kteří mají hluboko do kapsy, jsou nespokojení, ale většinou nad tím mávnou rukou a řeknou, že je to dobrý. I když právě oni třeba na dovolenou šetřili daleko déle než ti bohatí. Asi jsou zvyklí, že se s nima život nemazlí.
Tož, Chrissi, zítra se uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat