úterý 16. srpna 2016

Jde to k zimě

Posledních pár dnů tu fouká a je tu chladněji. Na práci ideální, aspoň tu nejsou taková vedra. Ale že by to už šlo k zimě? Večer bylo včera celkem chladno. Taky pozoruju, jak čím dál tím dřív musím zapínat světla, když jedu domů a jak se mi čím dál tím dřív GPSka přepíná do nočního režimu. Dřív to bylo před devátou, teď už po osmé hodině.
Čechů tu neubývá, naopak. Mám strach, co se září týče. Kéž by jich sem moc nepřijelo. Sice začíná škola, ale zase je spousta zájezdů v akci, takže o ně může být zájem. Má kolegyně Míša dala výpověd, odchází na konci srpna, takže jsem se dozvěděla, že tu budu v září na celý východ Kréty pro Čechy sama. Kéž bych se už brzy dozvěděla datum svého odjezdu.
Zítra mám volno a odpoledne mi přijede návštěva. Hurá! Už se moc těším!



Žádné komentáře:

Okomentovat