neděle 25. září 2016

Moje radosti cestou do práce a z práce

Cestou do jednoho hotelu Imperial Belvedere potkávám různá zvířátka.


Kočičky vidím skoro v každém hotelu. Tato je z hotelu Horizon.


A taky jsem v Imperial Belvedere objevila nový kostelík. Chtěla jsem jít dovnitř, ale byl bohužel zamčený.


Jen ta klimatizace trošku hyzdí celý jeho vzhled. 


A vůbec nedám dopustit na ledovou kávu, fredo kapučíno, či fredo espresso. Jestli jsem nikdy dřív nepila kafe, tak v této práci jsem se to naučila. Piji ho každý den. A, světe, div se, párkrát jsem si i dala normální teplé kafe s mlíkem. To jsem ještě před pár měsící vůbec netušila, že mi něco takového, co celý život odmítám, zachutná.



1 komentář:

  1. Haha, já jsem si ke kávě taky našla cestu v cizině (v Norsku) - a teď na ni nedám dopustit :)).

    OdpovědětVymazat