pondělí 19. září 2016

Co se mi tu ještě líbí

Pak se mi tu ještě líbí náš maličký přístav s pseudopláží a sladkoslanou vodou. Přemýšleli jsme nad tím, proč je tu voda na některých místech studená a jinde zas teplejší. Došli jsme k názoru, že se tu mísí sladká voda z neviditelné říčky s tou mořskou. Řeku tu objevil, nebo spíš odhadnul Ondra. Prý tam, jak je to rákosí.


Plavat se tu dá úplně v pohodě. Buď až úplně k začátku přístavu, kde jsou kameny, nebo jsem si našla dráhu vesměs podobnou bazénu. Od poslední bojce k první. Jsou natažené v jedné rovině. Výhodou zátoky je to, že i když jsou velké vlny, můžete se tu koupat, protože sem ty vlny nedorazí, přístav je chráněný. 


Taky se mi líbí, když jsem zrovna ve vodě a do přístavu najednou přijede obří pirátká loď. Vždycky z ní slyším hudbu z Pirátů z Karibiku a mám pocit, že jsem jako v nějakém filmu. Jen musím dávat bacha, abych se včas klidila lodi z cesty. Ta hudba hraje dost nahlas a není proto divu, že to mezi ostatními na pláži budí pozdvižení. Na lodi opravdu mezi návštěvníky pobíhají piráti.


A toto je ta zátoka, do které údajně teče sladká voda z hor a taky tu bydlí husy.  Asi to fakt musí být sladká voda, protože kdo viděl husy na moři? Já ne.


Žádné komentáře:

Okomentovat