pondělí 20. června 2016

Přijelo Česko :-)

Před třemi dny jsem měla první Vánoce v tomto roce. :-) Přijel můj milý a s ním spousta dobrot a užitečných věcí pro přežití na Krétě.


Uživáme si ovocné pivo na balkoně. Ovocná piva tu na Krétě skoro nenajdete. Pro mě to je jeden ze symbolů léta. A tak jsem měla obrovskou radost, když mi je O. dovezl.


Zátiší u jednoho hotelu s dinosaury. :-)


 U dalšího hotelu chystali zrovna v malém kostelíku svatbu. Připadala jsem si jako v Mamma Mia. 



Můj milý mě často doprovází na mých cestách k hotelům a objevuje okolí. Mám novou GPSku a testuju ji. Včera jsem měla velké nervy, protože jsem zkusila jet jinačí cetsou z jednoho hotelu a málem jsem se zbláznila. Rozjíždění do obřího kopce, skřípění pneumatik...úzké uličky...brrr. Již nikdy více! Doufám, až budeme společně objevovat okolí, pojedeme pouze po širokých a prázdných asfaltkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat