sobota 1. října 2016

Už se to blíží

Nastává čas loučení. Poslední dobou chodím ven s kamarády a jím v hotelech společně s dalšími kolegy. Je to příjemné, ale zároveň smutné. Nemůžeme se rozhodnout, zda se nám chce domů, či ne. Na jednu stranu bychom hned zdrhli, na druhou stranu to tu nechcem opustit. Se Saskií a Lisou chodíme občas večer po práci do restaurace, do taverny, či do irské hospody. Konečně jsem poznala tolik všemi proslavený Coconut bar. Máme ho hostům doporučovat, ale protože jsem tu v Sissi neměla skoro nikdy žádný hotel, neznala jsem ho. Dala jsem si koktejl Sissi kiss a takto zářil, když mi ho přinesli. 
Zítra je můj poslední den, kdy jedu do hotelů tady na Krétě. Od pondělí převezme můj německý hotel kolegyně Adriana. V úterý půjdu na letiště vypravit domů poslední várku Čechů spolu s Lisou, která odlítá do Německa, pak se přesunu na chvíli k příletům a ve středu ráno je konec.


Žádné komentáře:

Okomentovat