pondělí 3. října 2016

Možná se mě v Čechách nedočkáte...

...to jsem si říkala těsně předtím, než mi za krk dosedl tenhle had.


Aneb bláznivé delegátky zkouší všechno!


Adriana si nejdřív hada potřebovala ošahat. Mně ho položil pan chovatel rovnou z krk. Nejdřív menšího, pak většího.


Aquaworld je záchranářská stanice pro nalezená a nemocná zvířátka. Především pro ryby, hady a ještěry. A taky pro želvy.  Ještě jsem tu nebyla, ačkoliv se stanice nachází přímo v Chersonissos. Ten nápad sem zajít dostala Adriana.


leguán


Kromě ještěrů tu mají i několik akvárií z rybičkami a ježky a hvězdicemi. Spoustu ryb jsem znala z moře. Konečně jsem se dozvěděla, jak se ty rybičky, které vidím pod vodou, jmenují. Ještěři a hadi v zahradě pro nás byli ale něco úplně nového.


Želva pobíhala z rohu do rohu a občas do nás narážela. Byla mi sympatická, ale připadalo mi, že nás vůbec nevidí.




Další pokračování blogu bude v Čechách. Ještě jsem nenapsala o několika výletech a o spoustě místech, která jsem navštívila. Ale teď si budu užívat moře a sluníčka, dokud můžu.

Žádné komentáře:

Okomentovat